Thuis acclimatiseren - Reisverslag uit Kerkrade, Nederland van Jacqueline Packbier - WaarBenJij.nu Thuis acclimatiseren - Reisverslag uit Kerkrade, Nederland van Jacqueline Packbier - WaarBenJij.nu

Thuis acclimatiseren

Door: Jacqueline

Blijf op de hoogte en volg Jacqueline

10 Mei 2015 | Nederland, Kerkrade

Alle souvenirs zijn uitgedeeld, het koffer is uitgepakt, 2 verjaardagen zijn gevierd en vandaag ben ik verwend voor moederdag. Weer terug met beide benen op de grond mag ik morgen weer werken en mijn patienten verwelkomen.
Vandaag heb ik de (toch nog) honderden foto's bekeken, dat zal nog even duren totdat ik het album klaar heb. Bij elke foto komen de herinneringen terug. Ik zal ze nog vaak bekijken, alleen of met iemand die ook dit mooie stukje aarde wilt zien. De mooiste foto's heb ik genomen met mijn hart, want de camera kan niet alles vastleggen.

Heel stilletjes geniet ik nog een tijdje na van deze schitterende reis. Met een glimlach op m'n gezicht.....

Life is good

  • 10 Mei 2015 - 21:44

    Hanny Gruben :

    Wat fijn dat je weer heel goed bent thuis gekomen
    En nu weer met beide benen op de grond staat en hier ook al weer genoten hebt
    Je zult zeker nog moe zijn dat is normaal
    Morgen weer werken oh dat is best zwaar sterkte en succes
    Nou en je hebt al die prachtige herrinneringen vooral in je hart geweldig
    Lieve groetjes Hanny

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jacqueline

Eerste reis gaat naar Australië En de tweede (een jaar later) naar Maleisië

Actief sinds 16 Maart 2015
Verslag gelezen: 379
Totaal aantal bezoekers 13957

Voorgaande reizen:

13 Juni 2016 - 27 Juni 2016

Maleisië en Dubai

09 April 2015 - 08 Mei 2015

Australië

Landen bezocht: