Ochtendwandeling - Reisverslag uit Burpengary, Australië van Jacqueline Packbier - WaarBenJij.nu Ochtendwandeling - Reisverslag uit Burpengary, Australië van Jacqueline Packbier - WaarBenJij.nu

Ochtendwandeling

Door: Jacqueline

Blijf op de hoogte en volg Jacqueline

13 April 2015 | Australië, Burpengary

Hallo lieve vrienden,

Dankjewel voor de leuke reacties op mijn blog (via FB, PBtjes, wathsapp), dat stimuleert om te blijven schrijven.
Op maandag was de vakantie van mijn leen-gezin (oftewel het gezin van m'n zus) op Cabarita Beach afgelopen. Dus de laatste gelegenheid om de zonsopkomst te kunnen bewonderen. Aangezien mijn slaap-waakritme nog niet helemaal aangepast is aan Oz-time, was het niet moeilijk voor mij om op te staan. Peter en ik zijn (ondanks de bewolking) om half 6 naar het strand gegaan. Om 6 uur zou de zon opkomen. Ongelooflijk om daar al zeker 10 surfers in het water te zien liggen.
We hebben een heerlijke strandwandeling gemaakt, bijna tot Hastings Point. We liepen letterlijk een bui in: hoe verder we liepen, hoe dikker de druppels werden. Toen zijn we maar omgedraaid en terug gelopen.
Koffers gepakt, zelfs mijn grote koffer paste in de auto erbij, en op naar huis. Ik bewoon hier de zogenaamde "nannyflat". Een bijgebouwtje dat hier in Oz vaak bewoond wordt door "nanny" ofwel oma, met eigen badkamer. Mijn zus gebruikt de nannyflat als kantoor, dus hier heb ik ook nog de beste WiFi.
Om half 5 in de middag hadden we sporten gepland: een half uur BodyVive en aansluitend een half uur Grit Strength. Ik was teleurgesteld dat ze de oude les deden, had me stiekem verheugd op de nieuwste lessen. De instructrice (en tevens mede-eigenaar van de zaak, zeg maar de Nicole van deze gym) gaf weinig correcties, onduidelijke cues en had hier en daar de choreo enigszins veranderd. Lieve Toekomst-mensen: jullie weten niet hoe goed jullie het hebben. Hahaha.
Na wat boodschappen, eten en een heerlijke douche hebben we nogmaals gekeken naar de planning van deze week. De wekker gaat dinsdag om 6 uur, dat is best vroeg als je na 2,5 uur slapen om 1 uur 'snachts weer wakker bent. Slapen doen we maar als we oud of dood zijn.

We'll keep in touch.

  • 13 April 2015 - 17:55

    Nicole Paffen:

    leuk om zo mee te maken wat je beleeft. Geloof dat jij dan beter op t podium had kunnen staan, hihihi?
    Geniet er van!

  • 13 April 2015 - 17:57

    Jacqueline Packbier:

    Nicole, ik zal eens solliciteren.

  • 13 April 2015 - 17:57

    Hanny Gruben :

    Lieve Jacqueline heb weer genoten van je goede verslag alsof ik het zelf beleef zo mooi doe je het
    Nou wat fijn zeg dat je het zo heerlijk hebt
    Want wat je gehad hebt en beleeft dat is zo geweldig dat vergeet je nooit meer
    Heel veel lieve gr voor je zus en fam en geniet van elkaar
    Knuffel Hanny

  • 13 April 2015 - 18:08

    Carla:

    jacqueline,
    Je moet inderdaad vooral genieten. Er is zoveel moois te zien. Zonde om dat niet te doen. En wat lief dat we ook een beetje mogen meegenieten. Ben heel benieuwd naar al die mooie foto's straks.

    Gr. Carla

  • 13 April 2015 - 18:13

    Hanny Gruben :

    Bedankt voor alle mooie foto's ook net ontdekt Geweldig
    Gr Hanny

  • 17 April 2015 - 20:57

    Yolanda:

    Lieve Jaqueline, wij weten hoe goed we het hebben bij de Toekomst....;-)
    Ik kijk uit naar de rest van je verhalen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jacqueline

Eerste reis gaat naar Australië En de tweede (een jaar later) naar Maleisië

Actief sinds 16 Maart 2015
Verslag gelezen: 270
Totaal aantal bezoekers 13933

Voorgaande reizen:

13 Juni 2016 - 27 Juni 2016

Maleisië en Dubai

09 April 2015 - 08 Mei 2015

Australië

Landen bezocht: