Laatste dag - Reisverslag uit Langkawi Islands, Maleisië van Jacqueline Packbier - WaarBenJij.nu Laatste dag - Reisverslag uit Langkawi Islands, Maleisië van Jacqueline Packbier - WaarBenJij.nu

Laatste dag

Door: Jacqueline

Blijf op de hoogte en volg Jacqueline

26 Juni 2016 | Maleisië, Langkawi Islands

En dan breekt gewoon vanzelf de laatste dag aan. We moeten voor 10 uur van onze kamer af, maar mogen nog tot we weg gaan van alle faciliteiten gebruik maken, inclusief de gezamenlijke douche. Na ons ontbijt lopen we naar het drukkere strand, van waar we ook met de jetski vertrokken waren. Het is wat bewolkt en daardoor voelt de wandeling van een klein half uur niet vervelend. We huren twee bedjes en een parasol voor een paar euro en genieten nog een laatste keer van het prachtige uitzicht over de (vandaag wat minder) blauwe zee. Naast ons strijkt een familie met waarschijnlijk Maleise mensen neer, die nogal luidruchtig corona's drinken en muziek opzetten. We voelen ons alsof we op de foute party zijn, hahahahaha.
Na een paar uur wordt die donkere wolk die vanuit zee naar het land trekt steeds donkerder. En dan begint het te druppelen...... We kleden ons weer aan en gaan naar het nabij gelegen shoppingcentrum om bij de Starbucks een lekkere cappuccino te drinken. 5 minuten nadat we besloten hadden om toch binnen te gaan zitten begint er een enorme hoosbui en zijn we blij dat we droog zitten. We nemen de tijd om het winkelcentrum te bekijken en kopen links en rechts nog wat leuks.
Na de wandeling naar het hostel, douchen we ons en ruimen de rugzakken zo goed mogelijk in. Mijn handbagage puilt een beetje uit, maar het kan net allemaal in de tas.
We gaan op tijd eten en bestellen de taxi voor 6 uur. Om 9 uur vertrekt ons vliegtuig, dus we hebben tijd genoeg.
En dan gaat de terugreis beginnen.........see you all soon.
Aan elke reis komt ook een einde.

• 26 Juni 2016 - 11:59

Essie:

Wat een mooie interessante en ook wel spannende reis hebben jullie mogen maken.
    Helaas komt aan alles een einde, maar jullie nemen mooie herinneringen mee naar huis.
    Een goede reis naar huis en nog veel plezier in Dubai.
    Ik weet zeker dat 1 iemand het niet kan afwachten totdat jullie vliegtuig landt morgen...

• 26 Juni 2016 - 12:04

Roger:

Ik heb me verheugd op deze blog schat en jij weet waarom. Zo'n laatste dag geeft altijd een dubbel gevoel. Aan de ene kant wil je het gevoel van rust en genieten houden en aan de andere kant komt idd aan elke reis weer een eind. Als ik je bloggen lees hebben jullie optimaal genoten van de prachtige en avontuurlijke reis tot op de laatste dag samen met Anne, die alles tot in de puntjes heeft voorbereid. Ik heb genoten van je verhalen maar heb wel een voorkeurs positie. We hebben gelukkig elke dag contact gehad per app en FT en dat vond ik geweldig. Zoals gezegd is deze blog voor mij binzonder. Ik heb je gemist en ben blij als je morgen weer thuis bent. Geniet nog van de laatste momenten in Maleisië en ik wens jullie alvast een fijne terugreis. Hou van je. Dikke kus en tot morgen schat.

• 26 Juni 2016 - 12:19

Hanny Gruben:

Nou bedankt dat je ons hebt laten mee genieten van deze nooit meer te vergeten reis
    Wat een belevenis geweldig Heel veel plezier ook nog op de terug reis
    En een fijne vlucht Liefs Hanny xx x

• 27 Juni 2016 - 11:01

Nicole:

leuke reisverhalen Jacqueline! Fijn om te lezen dat jij en Anne zo genoten hebben en top dat Anne je gered heeft van die dominante aap...wat een lef...hihihi....jammer van je zonnebril! Goeie reis terug, hopelijk zonder al te veel troubles. tot gauw!