Terugreis - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Jacqueline Packbier - WaarBenJij.nu Terugreis - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Jacqueline Packbier - WaarBenJij.nu

Terugreis

Door: Jacqueline

Blijf op de hoogte en volg Jacqueline

08 Mei 2015 | Verenigde Arabische Emiraten, Dubai

Hoi lieve vrienden,

Over 9 uur ben ik weer thuis. Op het moment ben ik in Dubai en ik heb zelfs WiFi, dus ik ga proberen dit bericht nog te posten, het zal het laatste verslag zijn van deze prachtige reis.
Mijn laatste dag in Burpengary heb ik wat uitgeslapen en het koffer (verder) ingepakt. Er was een lunch afgesproken met Yvonnes Nederlandse vriendinnen, dat was weer erg gezellig. Thuis nog de laatste dingen in het koffer gedaan en op weg naar het vliegveld.
Ik heb niks teveel gezegd over de Airbus. En wat had ik een super goede plek! Zonder andere stoelen voor me aan het gangpad, ik zou bijna pleinvrees krijgen. Heel fijn ook om op te kunnen staan zonder iemand te storen of gestoord te worden door mijn buurvrouw. Ik heb het erg getroffen met m'n reisgenote, een 21 jarige dame op weg naar Manchester om daar te gaan wonen bij haar vriend.
Ik keek een klein beetje op tegen de 14 uur in het vliegtuig, maar het is me enorm mee gevallen, ik heb zelfs geslapen.
Nu nog de laatste stap: Dubai-Düsseldorf. Ik begin al wat Duits en Nederlands om me heen te horen. En geniet nog van het uitzicht (zie foto)

Tot heel snel weer en nogmaals dank jullie wel voor alle positieve reacties op mijn blogs.
CU soon XX

  • 08 Mei 2015 - 08:40

    Noëlle:

    Welcome Home!
    De laatste stap van je mooie avontuur Jacqueline.
    Wat heb je ons mee laten genieten, geweldig!
    Goed te horen dat de reis zo goed verlopen is. Emirates...niks teveel beloofd hé

  • 08 Mei 2015 - 10:51

    Hanny Gruben :

    Welkom thuis
    Nou wat goed zeg om te horen Wens je een heel goede vlucht en een behouden thuiskomst
    Nog bedankt voor alle reisverslagen en foto's fantastisch gedaan
    Heb er van genoten
    En op de sportschool hebben ze je enorm gemist
    (Rob moest het nu doen)
    En hij heeft het al heel druk altijd tijd te kort voor alles zegt hij altijd !!!!!!!
    Wat ik ook niet betweifel
    Maar hij heeft ons fijn les gegeven hoor !!!!!
    Nou geniet ook nog van de reis en heel veel groetjes en een knuffel van Hanny

  • 08 Mei 2015 - 15:44

    Esther:

    Nu zijn die 4 weken al om!!!
    Wat heb jij een awesome trip gehad. Geweldig dat wij hier en daar konden meegenieten. Thanks voor deze indrukken.
    Safe trip home and see you @ De Toekomst xxx

  • 08 Mei 2015 - 17:36

    Yolanda:

    Bedankt voor je prachtige verhalen.
    Je straalt zoveel energie en levenslust uit!
    Op naar de volgende trip.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jacqueline

Eerste reis gaat naar Australië En de tweede (een jaar later) naar Maleisië

Actief sinds 16 Maart 2015
Verslag gelezen: 193
Totaal aantal bezoekers 13888

Voorgaande reizen:

13 Juni 2016 - 27 Juni 2016

Maleisië en Dubai

09 April 2015 - 08 Mei 2015

Australië

Landen bezocht: