Eerste bestemming - Reisverslag uit Cabarita Beach, Australië van Jacqueline Packbier - WaarBenJij.nu Eerste bestemming - Reisverslag uit Cabarita Beach, Australië van Jacqueline Packbier - WaarBenJij.nu

Eerste bestemming

Door: Jacqueline

Blijf op de hoogte en volg Jacqueline

11 April 2015 | Australië, Cabarita Beach

Lieve vrienden,
Omdat ik pas maandagavond Wifi heb, kan ik nu niet teveel uploaden. Het uitgebreide verslag houden jullie tegoed. De reis is prima verlopen.
Vandaag rustig aan gedaan. Vanmorgen wat op het strand geweest en vanmiddag in het centrum van dit dorpje. Nu zit ik vlak bij het strand en worden hier bruidsfotos gemaakt. Het is hier prachtig.
We keep in touch. X

  • 11 April 2015 - 09:46

    Lydia:

    Hey wat gaaf, in Australie! Heerlijk zeg. Ik zou er zo terug willen. Ik wens je n fantastische reis, maar dat gaat zeker lukken!

  • 11 April 2015 - 09:51

    Gerda Boltze:

    Super !!

  • 11 April 2015 - 10:05

    Maaike :

    Fijne vakantie Jacqueline. Ik ga je volgen ben benieuwd naar je avonturen. Doeiiiiiiii

  • 11 April 2015 - 10:17

    Brenda:

    Hoi Jacqueline, heel veel plezier en maak de mooiste foto's met je hart. Liefs Brenda

  • 11 April 2015 - 10:49

    Hanny Gruben :

    Dankjewel fijn dat je goed bent aangekomen en vanzelfsprekend eerst even lekker bijkomen van de grote reis en genieten natuurlijk de rest komt wel weer vanzelf als je zin en tijd hebt
    Lieve groetjes en knuffel van Hanny

  • 11 April 2015 - 12:28

    Nicole Paffen:

    Heerlijk!!! Geniet er lekker van!

  • 11 April 2015 - 13:26

    Sandra:

    Mooi om te hooren, ik ben benieuwd naar de fotos geniet lekker

  • 11 April 2015 - 19:18

    Yolanda:

    Heel veel plezier en de fantastische foto's zien we hopelijk snel.
    En vergeet vooral niet te genieten van je reis.

Tags: Vakantie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jacqueline

Eerste reis gaat naar Australië En de tweede (een jaar later) naar Maleisië

Actief sinds 16 Maart 2015
Verslag gelezen: 401
Totaal aantal bezoekers 13880

Voorgaande reizen:

13 Juni 2016 - 27 Juni 2016

Maleisië en Dubai

09 April 2015 - 08 Mei 2015

Australië

Landen bezocht: