De laatste dagen - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Jacqueline Packbier - WaarBenJij.nu De laatste dagen - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Jacqueline Packbier - WaarBenJij.nu

De laatste dagen

Door: Jacqueline

Blijf op de hoogte en volg Jacqueline

07 Mei 2015 | Australië, Brisbane

Hallo lieve vrienden,

En dan zijn 4 weken ineens bijna voorbij. Op woensdag heeft Yvonne voor ons een fotoshoot gepland met make-up. Een leuk ding om ter afsluiting van de vakantie te doen. De visagiste maakt ons zo natuurlijk mogelijk op. Eerst maken we een reportage in spijkerbroek en wit shirt, daarna in sportkleding. De fotograaf laat ons verschillende poses aannemen, maar doet zijn best het natuurlijk te laten lijken door ons te laten lachen, naar elkaar te laten kijken of elkaar om te duwen. Vooral de foto's in de sportkleding zijn heel leuk, maar we kunnen ons beheersen en bestellen niet een heel pakket. De rest van de middag lekker relaxen, boekje lezen en beginnen met koffer inpakken.
En dan breekt de laatste dag aan. Vier weken zijn omgevlogen, ik heb zóveel gezien en gedaan. De foto's zullen me helpen om alles te herinneren.

Net alvast online ingecheckt. Ik vlieg vanavond met een Airbus A380-800, dat is een dubbeldekker. Helemaal gaaf, ik verheug me nu al, alle vliegreizen zijn me heel erg goed bevallen, dus deze zal een waardige afsluiting worden.

Ik zie jullie allemaal weer heel snel, dankjewel voor jullie leuke reacties op mijn blog.
We'll keep in touch

  • 07 Mei 2015 - 08:56

    Carla:

    Have a very save flight. En nu dan nog even gaan nagenieten voordat het gewone ritme het weer overneemt.

  • 07 Mei 2015 - 10:18

    Hanny Gruben :

    Wow Jaqueline wat een leuk idee met dat foto's laten maken geweldige afsluiting ja
    Bedankt voor alle mooie verslagen en dat ik heb mogen meegenieten vond het super
    Geniet nog van de laatste dagen en uren en ik wens je een enorme goede reis terug
    Dat wij je weer gezond en wel terug zien Heel veel liefs Hanny

  • 07 Mei 2015 - 10:24

    Hanny Gruben :

    Je de foto's kiezen lijkt me ook best moeilijk
    Maar doe maar wat je hart zegt is altijd goed ik vind ze erg mooi al kon ik ze maar klein zien
    Tot gauw Meis ik zie je wel weer op de sportschool hihi

  • 07 Mei 2015 - 11:23

    Bart:

    Hai Jacqueline,

    ik heb je verhalen gelezen, leuk hoor. Ik wil weer terug :-). Fijn dat je zo genoten hebt afgelopen vier weken.

    Tot snel op de club,

    Bart

  • 07 Mei 2015 - 13:43

    Marjo:

    Na alle belevenissen wens ik je een prettige reis terug en tot zaterdag!

  • 07 Mei 2015 - 19:50

    Nicole P.:

    Goeie reis terug! Leuke blogs!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jacqueline

Eerste reis gaat naar Australië En de tweede (een jaar later) naar Maleisië

Actief sinds 16 Maart 2015
Verslag gelezen: 243
Totaal aantal bezoekers 13914

Voorgaande reizen:

13 Juni 2016 - 27 Juni 2016

Maleisië en Dubai

09 April 2015 - 08 Mei 2015

Australië

Landen bezocht: