Vertrek naar Auckland - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Jacqueline Packbier - WaarBenJij.nu Vertrek naar Auckland - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Jacqueline Packbier - WaarBenJij.nu

Vertrek naar Auckland

Door: Jacqueline

Blijf op de hoogte en volg Jacqueline

28 April 2015 | Nieuw Zeeland, Auckland

Lieve vrienden
Dit is het verslag van ruim een week geleden. Foto's zullen nog volgen.

En dan wordt het, ook in Australië, gewoon weer maandag en gaat iedereen weer over tot de orde van de dag. Voor Yvonne (én man en kinderen) betekent dat op maandagochtend om 6.30 uur een PT sessie bij Kiri. Ik mag mee, wat betekent dat ik om half 6 op moet staan, zodat we om 6 de deur uit kunnen. Pffffffffff. Oké, toen we eenmaal bezig waren met de training was het ook wel heel lekker. Kiri is ook LesMills instructor en was super enthousiast dat wij naar Auckland gaan.
Yvonne heeft rond lunchtijd een meeting in de stad, dus reis ik met haar mee met de trein en ga nog wat shoppen en sightseeing doen in Brisbane. Na een koffie bij Starbucks en de shops in Queensstreet stap ik nogmaals op de citycat en vaar mee tot het eindpunt. Heerlijk genietend van het uitzicht, de zon en de wind in m'n haren. Dit geeft een geweldig gevoel van vrijheid.
Niet al te laat ga ik weer naar de trein, want ik ben moe.
Dinsdag mag ik uitslapen en heb ik tijd om mijn koffer te pakken voor New Zealand. 'SMiddags ga ik mee naar de school van Sam, waar Marc Ryan zal spreken. Hij is een pas gekozen politicus, Yvonne heeft deze lezing georganiseerd en moet er dus bij zijn. Leuk om mee te maken.
Dan is het tijd om met de trein naar Brisbane-AirPort te gaan. Het vliegtuig vertrekt met vertraging, maar de vliegtijd is korter en alweer zeer comfortabel. In Auckland is het inmiddels middernacht, we vinden de shuttle-bus die ons probleemloos naar het hotel brengt: middenin het centrum, tegenover de befaamde Skytower en op 6 minuten lopen van LesMills. De kamer is heel ruim en op de 14 de verdieping, dus met een geweldig uitzicht.

Woensdagochtend gaan we meteen naar de LesMills gym, ik heb inmiddels het verslag daarvan via mijn telefoon gepost.

Have a Kiwi-day and enjoy
We'll keep in touch

  • 05 Mei 2015 - 22:58

    Hanny Gruben :

    Ho Jacqueline wat maak je toch mooie verslagen over alles en wat een mooie tijd beleef je daar
    Echt wel nou zal wel moeilijk worden om weer afscheid te nemen van je zus en alle anderen daar en hier in het beginzal weer vreemd zijn voor je als je pas terug bent
    Genet nog zoveel mogelijk nu het nog kan lieve groetjes Hanny

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jacqueline

Eerste reis gaat naar Australië En de tweede (een jaar later) naar Maleisië

Actief sinds 16 Maart 2015
Verslag gelezen: 182
Totaal aantal bezoekers 13896

Voorgaande reizen:

13 Juni 2016 - 27 Juni 2016

Maleisië en Dubai

09 April 2015 - 08 Mei 2015

Australië

Landen bezocht: