Auckland - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Jacqueline Packbier - WaarBenJij.nu Auckland - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Jacqueline Packbier - WaarBenJij.nu

Auckland

Door: Jacqueline

Blijf op de hoogte en volg Jacqueline

29 April 2015 | Nieuw Zeeland, Auckland

Hallo vrienden,
Vanuit ons hotel in Auckland is het moeilijk om verslagen te posten, dus zal ik de verhalen wel schrijven, maar moeten jullie even wachten met lezen.
Gister zijn we naar het walhalla van LesMills geweest. Eerst rustig rond gekeken en op zoek naar studio 1, waar de filmings plaats vinden. Op dat moment was de BodyJam bezig en we konden zo naar binnen lopen, dus hebben we staan kijken. Gewéldig!!
Ik wist dat daarna de Shabam zou beginnen met "onze" Nederlanders Remi en Nuno. Ze deden het super!!
En toen de pump......omdat we al in de zaal waren, was het voor mij makkelijk om een step op de voorste rij te zetten, dat is waar de instructeurs van De Toekomst het liefste staan. Face to face met Glen, de programdirector van de BodyPump. Ik heb genoten, de pijn van de oefeningen nauwelijks gevoeld door de adrenaline. Dit is waar ik voor gekomen ben!!!
Uitgebreid hadden we kans om foto's te maken, want dit was de laatste les voor vandaag.
Zaterdag nog CXWORX en maandag BodyVive.

Life is good
We keep in touch

• 29 April 2015 - 22:46

Racemuis:

Hey powerwomen, wat een uitgelezen kans en dat als echte Hollandse meid. U meedje oes Kirchroa op de ietste rij i Auckland....pffffff....WoW......Helemaal te gek. Heerlijk dat je dat allemaal mag meemaken.
    Nog heel veel plezier

• 29 April 2015 - 23:42

Hanny Gruben :

Helemaal geweldig geniet maar lekker verder gr en knuf