Onderweg - Reisverslag uit Cabarita Beach, Australië van Jacqueline Packbier - WaarBenJij.nu Onderweg - Reisverslag uit Cabarita Beach, Australië van Jacqueline Packbier - WaarBenJij.nu

Onderweg

Door: Jacqueline

Blijf op de hoogte en volg Jacqueline

10 April 2015 | Australië, Cabarita Beach

Hoi lieve vrienden,

Eindelijk WiFi, dus kan ik jullie m'n verslag wat ik onderweg heb geschreven laten lezen:

Mijn grote reis is begonnen. Geen zenuwen, geen stress, alles heel relaxed (tot mijn eigen grote verbazing). Misschien wel dankzij de massage van woensdag (thanks Steve). De weg naar Düsseldorf was ondanks de wegwerkzaamheden heel rustig en dus waren we ruim op tijd op het vliegveld. Bij incheck bleek m'n visum niet op m'n meisjesnaam te staan, hetgeen verwarring gaf bij het grondpersoneel. Uiteindelijk bleek alles toch in orde en mocht mijn iets te zware koffer zonder problemen mee.
Nog ruim tijd voor een heerlijke kop cappuccino met een lunch en daarna nog een moment stil gestaan bij de bloemen en condoleances voor het gecrashte vliegtuig. Na een wandeling langs de shops afscheid genomen van Jack en Laura.
Het vliegtuig van Emerates (een 777-300) is ruim genoeg voor mijn benen en elke stoel heeft een eigen scherm met keuze uit honderden films en duizenden muzieknummers. Je kunt constant bekijken waar je bent en hoelang de reis nog duurt. Ik vraag me af waarom ik handbagage bij me heb. Hahaha. Het eten en drinken wordt perfect verzorgd met zelfs tussendoor een ijsje. En het plafond lijkt een sterrenhemel. Op deze manier vind ik vliegen leuk......
De vlucht tot Dubai was op sommige momenten behoorlijk onrustig. Het deerde me niet. Met een glaasje wijn heb ik genoten van 2 films, dat was lang geleden!
En dan Dubai!!! Wat een enorm groot vliegveld. We hebben 20 minuten in een bus gezeten, voordat we bij de goede gate waren. En dan de shops: glimmend, groot en imposant. En de mensen: kleurrijk, vriendelijk en heel divers. Ik heb met een brede grijns op m'n gezicht rondgelopen. Het enige nadeel was dat er geen werkende WiFi was om even contact te zoeken met het thuisfront.
In het vliegtuig van Dubai tot Singapore had ik het geluk dat ik 2 stoelen tot mijn beschikking had en ook na Singapore heb ik door een plaatswissel 2 stoelen kunnen bemachtigen. Wat n luxe!!
Het was geweldig om mijn zus weer te zien. Na een autorit van anderhalf uur waren we op plaats van bestemming: Cabarita Beach.

Let's keep in touch.

  • 13 April 2015 - 12:16

    Hanny Gruben :

    Geweldig hoe jij alles verwoord in gedachten zie ik ook alles voor me zo duidelijk beschrijf je het helemaal top Jacqueline hoe jij het doet en genieten dat doe je knuf Hanny

  • 13 April 2015 - 16:07

    Steve:

    Ahhww... wat lief dat je aan me denkt!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jacqueline

Eerste reis gaat naar Australië En de tweede (een jaar later) naar Maleisië

Actief sinds 16 Maart 2015
Verslag gelezen: 197
Totaal aantal bezoekers 13902

Voorgaande reizen:

13 Juni 2016 - 27 Juni 2016

Maleisië en Dubai

09 April 2015 - 08 Mei 2015

Australië

Landen bezocht: